Obchodní podmínky
Obchodní podmínky kadeřnického salonu Life in Hair
IČ: 72154209
Sídlo: Byškovická 1165, Neratovice, 27711
Provozovatel: Monika Nováková
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi kadeřnickým salonem Life in Hair, IČ: 72154209, se sídlem Byškovická 1165, Neratovice, 27711 (dále jen „salon“) a zákazníky salonu (dále jen „zákazníci“) v souvislosti s poskytováním kadeřnických služeb a služeb spojených s péčí o vlasy.
1.2. Zákazníci jsou povinni seznámit se s těmito podmínkami před objednáním služeb. Objednáním služeb zákazník potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
2. Objednávka služeb
2.1. Objednávání služeb salonu je možné osobně, telefonicky,nebo sms.
2.2. Zákazník je povinen při objednávání služeb uvést pravdivé a úplné údaje.
2.3. Salon si vyhrazuje právo odmítnout objednávku v případě plně obsazené kapacity nebo v případě opakovaného porušení těchto podmínek zákazníkem.
3. Ceny služeb a platby
3.1. Ceny jednotlivých služeb jsou uvedeny v aktuálním ceníku salonu, který je k dispozici v provozovně salonu a na webových stránkách.
3.2. Platba za služby je možná hotově, platební kartou nebo jinými způsoby, které salon aktuálně nabízí.
3.3. Salon si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny služeb. Změna cen nemá vliv na již potvrzené objednávky.
4. Zrušení a změna rezervace
4.1. Zákazník může zrušit nebo změnit rezervaci nejpozději 24 hodin před dohodnutým termínem návštěvy.
4.2. Zrušení rezervace lze provést telefonicky nebo sms
4.3. V případě, že zákazník zruší rezervaci méně než 24 hodin před termínem nebo se na sjednaný termín nedostaví bez omluvy, může si salon účtovat storno poplatek až do výše 100 % z ceny objednané služby.
Nebo může za sebe poslat náhradu a nemusí platit žádný storno poplatek.
5. Poskytování služeb
5.1. Salon se zavazuje poskytovat služby na vysoké odborné úrovni s použitím kvalitních přípravků a technik.
5.2. Zákazník je povinen před poskytnutím služby sdělit veškeré důležité informace, které mohou ovlivnit výsledek služby (např. alergie na kosmetické produkty).
5.3. V případě pozdního příchodu zákazníka si salon vyhrazuje právo zkrátit čas poskytované služby, případně poskytnutí služby odmítnout, pokud by to narušilo další objednávky.
6. Reklamace
6.1. Pokud zákazník není spokojen s poskytnutou službou, má právo službu reklamovat do 3 dnů od jejího poskytnutí.
6.2. Reklamace musí být podána osobně v salonu nebo písemně prostřednictvím e-mailu.
6.3. Salon se zavazuje vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího podání. V případě oprávněné reklamace bude služba opravena, nebo bude zákazníkovi nabídnuta náhradní služba či vrácení peněz.
7. Ochrana osobních údajů
7.1. Salon shromažďuje a zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména s nařízením GDPR.
7.2. Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány pouze pro účely poskytování služeb a vedení rezervačního systému, případně pro marketingové účely, pokud k tomu zákazník vysloví souhlas.
7.3. Zákazník má právo požádat o přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu či výmaz, nebo omezení jejich zpracování.
8. Závěrečná ustanovení
8.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od [datum] a nahrazují všechny předchozí obchodní podmínky.
8.2. Salon si vyhrazuje právo kdykoliv změnit tyto podmínky. Změny obchodních podmínek budou zveřejněny na webových stránkách salonu a v jeho provozovně.
8.3. Veškeré právní vztahy vzniklé na základě těchto podmínek se řídí právním řádem České republiky.